
پنل پیامکی چیست؟
پنل پیامکی چیست؟
اگر میخواهید در تعدادهای بالا و برای مخاطبهای زیادی (مثلاً تمام کاربران سایتتون یا تمام خانمهای زیر 20 سال مشهد و یا هزاران مورد مشابه دیگر) پیامکهای تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید، قطعا نمیتوانید با یک تلفن همراه و یک خط اعتباری یا دائمی این کار را انجام دهید!
قطعا باید ابزاری وجود داشته باشد که بتوانید با مناسبترین هزینه و در سریع ترین زمان، این قابلیت را به شما بدهد تا به تمام کاربرانتون یکجا پیامک
ارسال کنید. پنل پیامکی قرار است دقیقا همین کار را برای شما انجام بدهد.
در دنیای ارتباطات امروز، پنل پیامکی یکی از ابزارهای مهم برای ارسال پیامک به تعداد بالا و به صورت همزمان به گروه های مختلف است. این پنل امکان ارسال پیامک با استفاده از شماره موبایل یا شماره کوتاه را به صورت بسیار سریع و ساده فراهم میکند.
پنل پیامکی برای شرکت ها و سازمان های مختلف بسیار حیاتی است، زیرا امکان ارسال پیامک به مشتریان، پیشرفته ترین روش های ارتباطی موجود است. همچنین، با استفاده از پنل پیامکی، شرکت ها می توانند ارتباط خود را با مشتریان خود تقویت کرده و اطلاعات لازم را در مورد نیازها و مشکلات مشتریان جمع آوری کنند.
پنل پیامکی علاوه بر ارتباط با مشتریان، برای ارتباط با کارکنان و اعضای تیم نیز استفاده می شود. با استفاده از پنل پیامکی، شرکت ها می توانند به سادگی پیام های اطلاع رسانی، پیام های جدید، اخبار و اطلاعات مربوط به کار و … را به کارکنان خود ارسال کنند.
همچنین، این پنل امکان ارسال پیامک های تبلیغاتی را نیز فراهم می کند. با استفاده از پنل پیامکی، شرکت ها میتوانند به راحتی تبلیغات خود را به صورت هدفمند و به گروه های مختلف ارسال کنند و به این ترتیب، مخاطبین بیشتری را جذب کنند.
به طور کلی، پنل پیامکی یکی از ابزارهای مهم در دنیای ارتباطات است که برای شرکت ها و سازمان های مختلف حیاتی است، در این مقاله همهچیز را درباره یک پنل پیامک به شما توضیح میدهیم.
چرا باید پنل اس ام اس داشته باشم؟
همانطور که حتما خودتون هم میدونید زندگی امروز ما بدون تلفن همراه غیر ممکن است. تقریباً میتونیم بگوییم که 94% از انسانها از تلفن همراه استفاده میکنند. بنابراین بازاریابی که بر اساس موبایل شکل گرفته باشد به یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی در تمام جهان تبدیل شده است. برای تمام کسبوکارهایی که میخواهند در بازار رقابتی امروز حرفی برای گفتن داشته باشند و برند کسب و کارشونو به تمام کاربران جهان نمایش دهند، بازاریابی پیامکی یکی از بهترین روشهای بازاریابی است.
از طرفی دیگر، کسبوکار شما از جهت خدمات و تبلیغات نیاز به یک راه ارتباطی سریع و بیواسطه را دارد. یک سامانه پیامکی به شما این امکان را میدهد که در مقیاسهای مختلف (مثلا شهر، استان و …) کسبوکار خودتان را تبلیغ کنید. چه روشی بهتر از داشتن یک پنل اس ام اس وجود دارد که هم ارزان باشد و هم در سریعترین زمان ممکن پیام شما را به مخاطبانتان برساند؟
پنل اس ام اس چیست؟
حتماً شما هم تجربه درست کردن ایمیل و بکارگیری از پنل آن را دارید . این پنل به شما اجازه می دهد تا ایمیل های خودتان را فرستاده و دریافت کنید . کار کردن با پنل پیامک هم به همین آسانی می باشد.
پنل اس ام اس در حقیقت یک برنامه در فضای اینترنت می باشد که به شما اجازه می دهد تا مشتریان تان را مدیریت بکنید و برای آن ها پیامک های انبوه ارسال کنید.
اکنون مشتریان شما می تواند یک نفر باشد یا کل شاگردان یک آموزشگاه و یا در مقیاسی بزرگ تر اهالی یک شهرستان یا کشور را شامل شود . به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت افزار یا نرم افزار جانبی مخصوصی قادر خواهید بود مشتریان خودتان را دسته بندی نمائید و پیامک های مناسب با هر گروه را ارسال کنید .
پنل اس ام اس چه قابلیتهایی در اختیار شما قرار میدهد؟
یک پنل پیامکی که سزاوار کسب وکار شما خواهد بود ، علاوه بر ویژگی های پایه مثل ارسال و دریافت پیامک ، ویژگی های منحصر به فرد دیگری هم دارد؛ بهطورمثال می تواند به گروه سنی ویژه ای پیامک ارسال کند یا منطقه خاصی از شهر را تحت پوشش قرار بدهد و پیامک شما را به صنف یا دسته شغلی ویژه ای بفرستد . در ادامه همگی این ویژگی ها را باهم بررسی می کنیم .
قابلیت ارسال پیامک
شما قادر خواهید بود در لحظه به شماره تمام مشتریان خودتان، ارسال انبوه انجام بدهید. چنانچه بانک شماره های شما کوچک است یا به تازگی کسب وکارتان را راه اندازی کردید و هنوز مشتریان فراوانی ندارید، شاید برایتان شگفت انگیز باشد که بدانید در یک سامانه پیامکی، بانک شماره های حاضر و آماده ای وجود خواهد داشت تا شما بتوانید در سریع ترین زمان ممکن بازاریابی پیامکی تان را شروع کنید.
این نکته در نظر داشته باشید، که با ثبت نام در پنل پیامکی پیسیفون نیاز به شماره موبایل ندارید و تمامی مراحل از طریق اینترنت انجام میشود و همچنین میتوانید قبل از ارسال پیامک اقدام به ارسال پیامک تستی و بررسی پنل کنید.
قابلیت دریافت پیامک
همان طور که شما قادر خواهید بود از روش پنل اس ام اس به مشتریان تان پیامک ارسال نمائید، آن ها هم می توانند به شما پیامک بزنند!
در حقیقت پنل اس ام اس یک قابلیت عالی به منظور برقراری تعامل میان شما و مشتریانتان است. شما از این شیوه قادر خواهید بود نظرات مشتریانتان را متوجه شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موردهای دیگر که می تواند برای کسبوکار شما مفید باشد.
قابلیت گزارش گیری
احتمالا تا اینجای داستان برای شما این سوال پیش آمده باشد که حالا بهچهطریق قادر خواهید بود بفهمید چند درصد از پیامک های شما به دست مشتریانتان رسیده است؟ آیا اصلاً چنین امکانی در پنل پیامکی وجود دارد؟
جواب ما قطعاً برای شما رضایت بخش خواهد بود. در یک پنل پیامکی خصوصیت گزارش گیری با دقت خیلی بالایی وجود دارد. هنگامی که شما یک پیامک را ارسال می کنید قادر خواهید بود ببینید که پیامک ارسالی شما در چه وضعیتی قرار دارد. در این حالت شما با سه وضعیت روبرو هستید :
- وضعیت رسیده به گوشی
- وضعیت رسیده به مخابرات
- نرسیده به گوشی (در این حالت هزینه شما بازگشت داده میشود.)
توجه داشته باشید در صورتی که پیامک شما به دست مشتری نرسیده باشد هزینه آن عیناً به شما برگشت داده می شود و حتی می توانید گزارش هزینه برگشت داده شده توسط سایت را هم داشته باشید.
ارسال بر اساس سن و جنسیت
فکر کنید شما مدیر یک دبستان هستید و قصد دارید امکانات و آموزش های منحصر به فردی را که در دبستان عرضه می کنید، با بازاریابی پیامکی به گوش والدین برسانید. مشتریان شما در چه بازه سنی قرار دارند؟ آیا عقلانی است که برای مردم کل شهر پیامک ارسال کنید؟
مسلماً نه! با استفاده از قابلیت بالا، شما فقط برای کسانی که در بازه سنی 20 تا 40 سال قرار دارند پیامک می فرستید و به این صورت مشتریان واقعی خودتان را هدف می گیرید.
ارسال منطقهای و ارسال BTS
لطفاً مجدداً همان مثال قبل را در نظر بگیرید. فرض کنید که دبستان شما در منطقه از تهران قرار دارد. به نظر شما منطقی است کسی که نه ساکن آن منطقه است و نه در تهران زندگی میکنه، بخواهد بچهاش را در دبستان شما ثبت نام کند؟
بدونشک باز هم نه! با استفاده از خصوصیت ارسال منطقهای قادر خواهید بود تنها ساکنین منقطقه مورد نظر در تهران را نشان بگیرید و همچنین با به کارگیری امکان ارسال از دکل مخابراتی(BTS) می توانید تنها برای کسانی که به آن منطقه رفت و آمد دارند، پیامک ارسال کنید. برای آشنایی بیشتر با ارسال از طریق BTS مقالۀ «دکل BTS چیست و چگونه میتوانیم با اینترنت از طریق آنتن مخابراتی پیامک ارسال کنیم؟» را بخوانید.
ارسال بر اساس شغل
یکی دیگر از ویژگی های جذاب پنل های پیامکی، ارسال بر اساس شغل است. این ویژگی زمانی مفید است که مشتریان شما از یک حرفه یا صنعت خاص باشند، در این صورت تبلیغات اس ام اس ارزان برای شما بهتر از تبلیغات تلویزیونی گران قیمت است. زیرا با شناسایی دقیق گروه هدف، پیام خود را به افراد مناسب برسانید.
علاوه بر کارکردهای فوق، پنل های پیامکی دارای عملکردهای دیگری نیز هستند که امکان تبلیغات دقیق تری را فراهم می کنند و فروش را به بالاترین سطح ممکن افزایش می دهند. برای آشنایی با قابلیت های مختلف سامانه ملی پیامک می توانید در پنل پیسیفون ثبت نام کنید.
یک پنل اس ام اس خوب چه ویژگی دارد؟
در دنیای ارتباطات امروز، پنل اس ام اس یکی از ابزارهای مهم برای ارسال پیامک به تعداد بالا و به صورت همزمان به گروههای مختلف است. اما برای داشتن یک پنل اس ام اس خوب، باید به ویژگیهای زیر توجه کرد:
- سرعت بالا: یک پنل اس ام اس خوب باید دارای سرعت بالایی باشد. ارسال پیامک با سرعت بالا به شما این امکان را میدهد که پیامکهای خود را به سرعت به مشتریان خود ارسال کنید و در نتیجه بتوانید ارتباط خود را با مشتریان تقویت کنید.
- طراحی کاربرپسند: پنل اس ام اس خوب باید دارای طراحی کاربرپسندی باشد تا کاربران بتوانند با سادگی و به راحتی از آن استفاده کنند. طراحی مناسب پنل اس ام اس به کاربران کمک میکند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن پیامهای خود را ارسال کنند.
- امکانات پیشرفته: پنل اس ام اس خوب باید دارای امکانات پیشرفتهای مانند ارسال پیامهای تبلیغاتی، ارسال پیامک به صورت گروهی، ذخیره پیامهای تکراری و … باشد. این امکانات به شما اجازه میدهند تا ارتباط خود با مشتریان خود را تقویت کنید و به راحتی اطلاعات خود را مدیریت کنید.
- قابلیت انعطافپذیری: پنل اس ام اس باید قابلیت انعطافپذیری بالایی داشته باشد تا به نیازهای شما و شرکت شما بستگی داشته باشد. باید قابلیت تغیر متنوع برای ارسال پیامک، شخصیسازی پیامکها، امکان پیگیری وضعیت پیامها و … را فراهم کند. با انتخاب یک پنل اس ام اس انعطافپذیر، شما میتوانید به راحتی از تمامی امکانات پیامرسانی استفاده کنید.
- امنیت بالا: یک پنل اس ام اس خوب باید دارای امنیت بالایی باشد تا به امانت و حریم شخصی مشتریان شما احترام بگذارد. از دیدگاه امنیتی، پنل اس ام اس باید دارای قابلیت محافظت از دادههای مشتریان باشد و امکان ارسال پیامهای اسپم را به صفر برساند.
- پشتیبانی قوی: پنل اس ام اس خوب باید دارای پشتیبانی قوی و 24 ساعته باشد. اگر شما در هنگام استفاده از پنل اس ام اس با مشکلی مواجه شدید، باید به راحتی بتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را با آنها مطرح کنید.
در نتیجه، یک پنل اس ام اس خوب باید دارای سرعت بالا، طراحی کاربرپسند، امکانات پیشرفته، قابلیت انعطافپذیری، امنیت بالا و پشتیبانی قوی باشد. با انتخاب یک پنل اس ام اس خوب، شما میتوانید ارتباط خود با مشتریان خود را بهبود بخشید و به راحتی پیامهای خود را به تعداد بالا و به صورت همزمان به گروههای مختلف ارسال کنید.
دیدگاه ها
2 دیدگاه ها
ارسال یک پاسخ
برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.
بهترین پنل پیامکی های آمریکا چی هستن؟
در حوزه پنلهای پیامکی در آمریکا، چندین گزینه برتر و معروف وجود دارد که امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار کاربران قرار میدهند. البته، انتخاب بهترین پنل پیامکی بستگی به نیازها و مورد استفاده شما دارد. در هر صورت، در زیر به چند نمونه از برترین پنلهای پیامکی آمریکا اشاره میکنم:
1. Twilio: Twilio یکی از بزرگترین و محبوبترین پنلهای پیامکی در آمریکا است. این پلتفرم امکانات گستردهای از جمله ارسال و دریافت پیامکها، شمارهگیری صوتی و ویدئویی، ارسال پیامهای چندرسانهای و خدمات برنامه نویسی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
2. Plivo: Plivo یکی دیگر از پنلهای پیامکی محبوب در آمریکا است. این پلتفرم امکاناتی مانند ارسال و دریافت پیامک، شمارهگیری صوتی، سرویسهای چندرسانهای و امکانات تحلیل داده را فراهم میکند.
3. Nexmo: Nexmo نیز یک سرویس پیامکی برجسته است که توسط شرکت Vonage ارائه میشود. این پنل پیامکی امکاناتی مانند ارسال و دریافت پیامکها، شمارهگیری صوتی و ویدئویی، سرویسهای چندرسانهای و شمارههای مجازی را ارائه میدهد.
4. TextMarks: TextMarks یک پلتفرم پیامکی محبوب برای کسب و کارها و سازمانها است. این سرویس امکان ارسال و دریافت پیامک، برنامهریزی ارسال زمانبندی شده و امکانات تبلیغاتی را در اختیار کاربران قرار میدهد.
با این حال، قبل از انتخاب پنل پیامکی، بهتر است نیازها و الزامات خاص خود را مورد بررسی قرار داده و با تحقیق و مقایسه بین پنلهای مختلف، گزینه مناسبی را انتخاب کنید.